PRZYPOMINAMY!
2 listopada 2015r. ( Zaduszki)
jest dniem wolnym od zajęć dydaktycznych ( lekcje)
W tym dniu szkoła zapewnia następujące zajęcia opiekuńczo -wychowawcze: zajęcia
plastyczne, muzyczne, czytelnicze, gra w warcaby i szachy.
Podstawa prawna:
Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432 z późniejszymi zmianami);
KONSULTACJE NAUCZYCIELI
w roku szkolnym 2015/2016
Lp |
Imię i nazwisko nauczyciela |
Dzień tygodnia |
Czas trwania konsultacji |
1
|
Dorota Czarny |
czwartek |
10.45 – 11.30 |
2
|
Małgorzata Flis |
wtorek |
9.50 - 10.35 |
3
|
Anna Jarzębowska |
wtorek |
10.45 – 11.30 |
4
|
Barbara Kamińska |
środa |
8.50 – 10.35 |
5 |
Ewa Łapa |
piątek |
8.00 – 8.45 |
6
|
Maria Mazurkiewicz |
wtorek |
7.15 – 8.00 |
7
|
Ewa Mientus |
poniedziałek |
10.45 – 11.30 |
8
|
Anna Piasecka |
poniedziałek - piątek |
7.30 – 8.00 |
9 |
Elżbieta Swatowska |
piątek |
9.50 – 10.35 |
10
|
Katarzyna Sudak |
środa |
9.50 – 10.35 |
HARMONOGRAM UROCZYSTOŚCI I IMPREZ SZKOLMYCH
W ROKU SZKOLNYM 2015/2016
Lp |
Termin |
Wydarzenie |
Forma realizacji |
Koordynatorzy |
1 |
01.09.2015r. |
Uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego 2015/2016 |
Spotkanie z dyrektorem szkoły |
Dyrektor szkoły Wychowawcy Opiekun Pocztu Sztandarowego |
2 |
30.09.2015r. |
Dzień chłopaka |
Forma dowolna w klasach |
Wychowawcy klas |
3 |
14.10.2015r. |
Dzień Papieski |
Prezentacja tematyczna, szkolny konkurs tematyczny |
Nauczyciel religii Dorota Czarny |
4 |
14.10.2015r. |
Dzień Edukacji Narodowej Ślubowanie uczniów klas pierwszych
|
Akademia |
Wychowawca kl. I Opiekun Pocztu Sztandarowego, Przedstawiciele SU |
5 |
10.11.2015r. |
Święto Odzyskania Niepodległości
|
Akademia |
Opiekun wraz z harcerzami |
6 |
18.11.2015r. |
Zebranie dla rodziców |
zebranie |
Dyrektor, wychowawcy klas, nauczyciele |
7 |
20.11.2015r. |
Światowy Dzień Życzliwości i Pozdrowień
|
poczta szkolna z miłymi życzeniami na przerwach śródlekcyjnych |
Wychowawcy klas, Samorząd Uczniowski, Opiekun Pocztu Sztandarowego |
8 |
25.11.2015r. |
,,Andrzejki” |
Dyskoteka kl. IV-VI
|
Dyrektor szkoły, wychowawcy klas, Rada Rodziców |
9 |
04.12.2015r. |
Dzień Wolontariatu i wolontariusza |
Wizyty w domach seniora, domu dziecka. |
Opiekun PCK |
10 |
10.12.2015r. |
Dzień Ochrony Praw Dziecka |
Prezentacja, wystawa |
Samorząd Uczniowski |
11 |
22.12.2015r. |
Jasełka Bożonarodzeniowe
|
Przedstawienie
|
Wychowawca „O” i dzieci z oddziału przedszkolnego |
12 |
09.01.2015r. |
Zabawa karnawałowa |
Spotkanie z Mikołajem, konkursy, dyskoteka |
Dyrektor, wychowawcy klas, Rada Rodziców |
13 |
21.01.2016r. |
Klasowe uroczystości związane z Dniem Babci i Dziadka |
Akademia |
Wychowawca „O” Wychowawcy klas I – III |
14 |
29.01.2016r. |
Podsumowanie I semestru - |
Zebranie dla rodziców |
Dyrektor, Wychowawcy klas |
15 |
Luty 2016r. |
Dzień Bezpiecznego Internetu |
cykl zajęć, konkursy |
Nauczyciel zajęć komputerowych, Wychowawcy
|
16 |
01.03.2016r. |
Dzień Żołnierzy Wyklętych |
Prezentacja multimedialna, zdjęcia , wystawa |
Nauczyciel historii, Opiekun Pocztu Sztandarowego
|
17 |
08.03.2016r.
|
Dzień Kobiet-życzenia |
forma dowolna |
Samorząd Uczniowski |
18 |
21.03.2016r. |
Na tropach wiosny- powitanie wiosny |
forma dowolna |
Wychowawcy klas |
19 |
23.03.2016r. |
Tradycje wielkanocne
|
Akademia Wystawa świąteczna prac uczniów |
Nauczyciele religii i plastyki |
20 |
05.04.2016r. |
Sprawdzian szóstej klasy |
Sprawdzian |
Dyrektor, Przewodniczący zespołów nadzorujących |
21 |
14.04.2016r. |
Zebranie dla rodziców |
Zebranie |
Dyrektor, wychowawcy i nauczyciele |
22 |
21.04.2016r. |
Dzień Ziemi |
Akademia, konkurs szkolny, wystawa prac plastycznych |
Nauczyciel przyrody |
23 |
28.04.2016r. |
Święto Konstytucji 3 Maja |
Akademia |
Nauczyciel języka polskiego i historii, Opiekun Pocztu Sztandarowego
|
24 |
Maj 2016r |
Ogólnopolskie badania wiadomości i umiejętności uczniów klas III OBUT |
Testy kompetencji |
Dyrektor szkoły, Wychowawca klas III, |
25 |
Maj 2016r. |
Diagnoza umiejętności matematycznych DUM – badanie kompetencji uczniów klas V. |
Testy kompetencji |
Nauczyciel matematyki |
26 |
26.06.2016r. |
Dzień Matki i Ojca |
Uroczysta akademia |
Wychowawcy klas I – III, Wychowawca „O” |
27 |
31.05.2016r. |
Święto Patrona Szkoły – święto szkoły |
Uroczysta akademia, Prezentacja, szkolny konkurs recytatorski, konkurs plastyczny |
Dyrektor szkoły, Nauczyciel języka polskiego, opiekun Pocztu Sztandarowego |
28 |
01.06.2016r. |
Sportowy Dzień Dziecka |
konkurencje sportowe i konkursy dla społeczności szkolnej |
Nauczyciel wychowania fizycznego |
29 |
Czerwiec 2016r. |
Festyn rodzinny |
Piknik rodzinny dla społeczności szkolnej i lokalnej |
Dyrektor, Wychowawcy klas, Rada Rodziców |
30 |
24.06.2016r. |
Uroczystość zakończenia roku szkolnego 2015/2016 |
Uroczyste zakończenie zajęć dydaktycznych w roku szkolnym 2015/2016 |
Dyrektor szkoły, Wychowawcy klas Opiekun Pocztu Sztandarowego, SU |
Opracowanie: K. Ptak
HARMONOGRAM SPOTKAŃ Z RODZICAMI W ROKU SZKOLNYM 2015/2016 |
Lp |
Data spotkania |
Godzina |
Tematyka |
1 |
1 września 2015 r. |
10.30 – 11.00 |
Spotkania informacyjne – po uroczystości rozpoczęcia roku szkolnego |
2 |
10 września 2015 r |
16.00 |
Zebranie ogólne |
3 |
01 października 2015 r. |
16.00 |
Dzień otwarty |
4 |
18 listopada 2015 r. |
16.00 |
Zebranie -śródsemestralne |
5 |
14 grudnia 2015 r. |
16.00 |
Informacje na temat przewidywanych ocen semestralnych, zagrożenia oceną niedostateczną |
6 |
27.01.2016r. |
16.00 |
Przedstawienie propozycji ocen |
7 |
29 stycznia 2016 r. |
16.00 |
Podsumowanie semestru I – spotkania wychowawców z rodzicami |
8 |
1 marca 2016r. |
16.00 |
Spotkanie z rodzicami uczniów kl. VI Dzień Otwarty Szkoły |
9 |
14 kwietnia 2016r. |
16.00 |
Zebranie ogólne - śródsemestralne |
10 |
09 maja 2016 r. |
16.00 |
Informacje na temat przewidywanych ocen semestralnych, zagrożenia oceną niedostateczną |
11 |
15 czerwca 2016 r. |
16.00 |
Spotkanie wychowawców z rodzicami ( przedstawienie propozycji ocen) |
12 |
24 czerwca 2016 r. |
9.00 |
Uroczyste zakończenie roku szkolnego 2015/2016 |
SZANOWNI RODZICE!
INFORMUJEMY, ŻE DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKOŁY JEST POKRYWANE W 100% PRZEZ URZĄD GMINY ZAMOŚĆ
SZANOWNI RODZICE!
10 WRZEŚNIA 2015R. O GODZ. 16.00 ODBĘDZIE SIĘ PIERWSZE W NOWYM ROKU SZKOLNYM ZEBRANIE DLA RODZICÓW, NA KTÓRE SERDECZNIE ZAPRASZAMY
DYREKTOR I RADA PEDAGOGICZNA
SP IM. KS. J. TWARDOWSKIEGO
W BOROWINIE SITANIECKIEJ
ŚWIETLICA SZKOLNA
Z DNIEM 02.09.2015R. ŚWIETLICA SZKOLNA BĘDZIE DOSTOSOWANA DLA ZAINTERESOWANYCH RODZICÓW PRACUJĄCYCH ZAWODOWO
PROPONOWANY CZAS 7.00 - 17.15
ZAINTERESOWANI RODZICE PROSZENI SĄ 1 WRZEŚNIA 2015R.O WYPEŁENIENIE DRUKU ZGŁOSZENIA, DOSTĘPNEGO W SZKOLE.
WYPRAWKA SZKOLNA
Rok szkolny 2015/2016
https://men.gov.pl/ministerstwo/informacje/wyprawka-szkolna-20152016.html
W 2015 r. zgodnie z realizacją Rządowego programu pomocy uczniom „Wyprawka szkolna” pomoc w formie dofinansowania zakupu podręczników do kształcenia ogólnego przewidziana jest dla uczniów rozpoczynających w roku szkolnym 2015/2016 naukę w klasie III szkoły podstawowej.
Pomoc w formie dofinansowania zakupu podręczników do kształcenia ogólnego, w tym podręczników do kształcenia specjalnego objęto także uczniów:
- słabowidzących,
- niesłyszących,
- słabosłyszących,
- z niepełnosprawnością ruchową, w tym z afazją,
- z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera,
- z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym lub znacznym,
- z niepełnosprawnościami sprzężonymi, w przypadku gdy jedną
z niepełnosprawności jest niepełnosprawność wymieniona wyżej,
posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, o którym mowa w art. 71b ust. 3 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty, uczęszczających w roku szkolnym 2015/2016 do szkół podstawowych z wyjątkiem klas I, II i IV.
Pomoc przyznaje się na wniosek rodzica (opiekunów prawnych, rodziców zastępczych, osób prowadzących rodzinny dom dziecka) lub nauczyciela, pracownika socjalnego lub innej osoby za zgodą rodzica. Wniosek składa się do dyrektora szkoły, do której będzie uczęszczał uczeń.
Pomoc w formie dofinansowania zakupu podręczników oraz zakupu materiałów edukacyjnych będzie przysługiwać:
- uczniom pochodzącym z rodzin, w których dochód na osobę w rodzinie nie przekracza 574 zł;uczniom pochodzącym z rodzin niespełniających kryterium dochodowego na podstawie decyzji dyrektora szkoły, uwzględniającej lokalne warunki ekonomicznei społeczne (np. ubóstwo, sieroctwo, bezdomność, bezrobocie, niepełnosprawność, długotrwała lub ciężka choroba, przemoc w rodzinie, potrzeba ochrony ofiar handlu ludźmi, potrzeba ochrony macierzyństwa lub wielodzietności, bezradność w sprawach opiekuńczo – wychowawczych i prowadzenia gospodarstwa domowego, zwłaszcza w rodzinach niepełnych lub wielodzietnych, trudności w integracji cudzoziemców, którzy uzyskali w Rzeczypospolitej Polskiej status uchodźcy lub ochronę uzupełniającą, trudność do przystosowania do życia po zwolnieniu z zakładu karnego, alkoholizm lub narkomania, zdarzenie losowe i sytuacja kryzysowa); uczniom niepełnosprawnym bez względu na dochód.W przypadku uczniów, którzy ubiegają się o pomoc na podstawie kryterium dochodowegow 2015 r. wprowadzono jednolite kryterium dochodowe z ustawy o świadczeniach rodzinnych.
Rodziny nie spełniające kryterium dochodowego a wykazujące uzasadnienie indywidualnej sytuacji życiowej także mogą skorzystać z dofinansowania.
Podstawą do skorzystania z pomocy przez uczniów niepełnosprawnych jest posiadanie orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego.
Do składanego wniosku należy dołączyć zaświadczenie o wysokości dochodów.
W uzasadnionych przypadkach – oświadczenie o wysokości dochodów. Jeśli rodzina korzysta ze świadczeń rodzinnych w formie zasiłku rodzinnego lub dodatku do zasiłku można przedłożyć zaświadczenie o korzystaniu ze świadczeń. W przypadku uczniów z rodzin, które przekraczają kryterium dochodowe zamiast zaświadczenia o dochodach składają uzasadnienie do otrzymania pomocy. W przypadku uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych wystarczy orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego zamiast zaświadczenia wysokości dochodów.
Rodzic przedstawia do rozliczenia wydatków na zakup podręczników fakturę VAT lub rachunek, paragon czy oświadczenie o zakupie.
Termin składania wniosków: 04.09.2015r.
WNIOSKI MOŻNA POBRAĆ W GABINECIE DYREKTORA SZKOŁY
Opieka świetlicowa
Uprzejmie przypominamy, że zapewniamy opiekę świetlicową dla dzieci, których rodzice pracują zawodowo każdego dnia od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 17.00
Zdrowych,spokojnych Świąt Wielkanocnych pełnych nadziei, miłości
oraz najwspanialszych rodzinnych spotkań wśród rodziny i przyjaciół
życzy Dyrektor, Grono Pedagogiczne i Samorząd Uczniowski Szkoły Podstawowej im.Ks.J.Twardowskiego w Borowinie Sitanieckiej
Przerwa świąteczna
02.04.2015r. - 07.04.2015r.
SZANOWNI RODZICE!
INFORMUJEMY, ŻE OD 24 MARCA 2015R. SZKOŁA ZAPEWNIA OPIEKĘ "ŚWIETLICOWĄ" UCZNIOM
I DZIECIOM DO GODZ. 17.00, KTÓRYCH RODZICE PRACUJĄ ZAWODOWO.
JEDNOCZEŚNIE PROSIMY ZAINTERESOWANYCH RODZICÓW O UZUPEŁNIENIE STOSOWNEJ DOKUMENTACJI.