INNOWACYJNE SPOSOBY NA PODSUMOWANIE OMAWIANYCH LEKTUR.
W klasie szóstej na podsumowanie lektury ,,Szatan z siódmej klasy" zamiast testu, zrobiliśmy escape room. Pokój zagadek wpasował nam się tematycznie do omawianej powieści. Uczniowie dostali linki do strony z wejściem do escape roomu. Należało rozwiązać kilka zagadek, oczywiście związanych z lekturą, i wykazać się umiejętnościami detektywistycznymi, np. logiką i myśleniem przyczynowo-skutkowym. Każda zagadka była wskazówką do kolejnej i powoli prowadziła gracza do wyjścia. W finale uczniowie musieli wpisać hasło oraz otworzyć drzwi za którymi znajdował się skarb. Pod skarbem ukryty był cytat, który VI klasa musiała podać nauczycielowi, aby otrzymać bardzo dobrą ocenę z lektury. Wszyscy podjęli się wyzwania i z zaangażowaniem próbowali rozszyfrować grę. Taka forma sprawdzenia znajomości treści lektury, zdecydowanie bardziej przypadła im do gustu.
https://zasobygwp.pl/redirect?sig=89edeea4320205cfd4c475b2b189435402cf25f44f87b1cbd025683a5e8925e2&url=aHR0cHM6Ly92aWV3LmdlbmlhbC5seS81ZmQxNGEyOTM5ZTczMTBkNDE4NT
M3MzQv
Z2FtZS1icmVha291dC1lc2NhcGUtcm9vbS1zemF0YW4tei1zaW9kbWVqLWtsYXN5&platform=desktop&brand=wp" nh-safe-redirect="">https://view.genial.ly/5fd14a2939e7310d41853734/game-
breakout-escape-room-szatan-z-siodmej-klasy
jMyMjlkZWIvbGVhcm5pbmctZXhwZXJpZW5jZS1jaGFsbGVuZ2VzLWNobG9wY3ktei1wbGFjdS1icm9uaS1xdWl6&platform=desktop&brand=wp"
nh-safe-redirect="">https://view.genial.ly/5fc68952f115960d23229deb/learning-experience-challenges-chlopcy-z-placu-broni-quiz